Wednesday, June 23, 2010

Jiwa yang telanjang.

Gua yang sebenarnya sering ditanya,
dia di mana?
Ada, dia ada.

Damping gua saat gua ada bersama teman-teman jiwa.
Gua gelak sekuat rasa,
gua sengih sampai telinga,
gua pakai baju yang mana ada,
gua sarung seluar yang tak lalu dipakai jiwa muda.
Semuanya sebab gua terlalu selesa,
dengan mereka.

Gua pasti, permulaan di tempat baru nanti,
gua akan masuk dalam satu zon.
Gua akan terbawa oleh emosi,
gua macam bom yang tunggu diletupi.

Gua pasti,
gua pasti,
gua pasti.

Tapi gua dapat rasa, kali ini rasanya beda.
Gua akan ada dalam zon itu dalam masa yang agak lama.
Ah, peduli lah!

Bak datang!


Dyra J.

3 comments:

syafiqxsaifullah said...

hahaha.
chaiyok! chaiyok!
lu tercampak ke varsiti mana?
lu xpnah citer ngan gua.
ni nk majok nehhh.
:P

Eima Jer said...

di sana ada kehidupan baru menanti..
nikmati
hargai
rasai


dan nanti kehidupan baru bebani kamu dengan pelbagai rancah kehidupan, manusia, pelajaran..
perlu tabah ya?


tahniah sekali lagi
sy doakan kebahagian dikecapi anda di sana
amin

Dyra J. said...

Syafiq, terima kasih! Sabah baaaa. Gua bukan takmau cerita, lu tak suruh cerita. Ahaha. Gedik!


Eima, setuju. Nikmati, hargai dan rasai. Ya, terima kasih sangat! Appreciate it. :)