Tuesday, August 10, 2010

Tuhan kirimkan.

Tuhan,
Akhirnya kau kirimkan jua dia.
Untuk aku menambah kekurangan segala,
Untuk aku menadah bahagia,
Untuk aku bebas kemana.

Tuhan,
Lama sudah aku menunggu,
Tanpa jemu.
Tanpa lesu.
Kini aku bisa menghambur rindu.

Tuhan,
Terima kasih.

Selamat perut bergendang. Selamat terlepas sahur. Selamat buat muka lapar. Selamat pergi bazar. Selamat mengawal nafsu. Selamat berterawih. Selamat makan moreh. *yang terakhir paling aku suka*

p/s: Mesti semua tertipah ingat entry mantan-kekasih-pulang-ke-pangkuan. Kalau tak ingat macam tu, mesti ingat jugak. Siapa suruh baca, ini blog diktator. Muahaha. Selamat berpuasa lah!


Dyra J.

2 comments:

Najwa Amirah said...

Hahahaha. Kau berbuka awal kan ? Sekrang mata gua dah tak larat nak angkat -,-

Dyra J. said...

Yawww, gua berbuka awal. Muehehe! Amboi syaithon dah kena ikat pon mata lu berat lagi apahal? Lawan nafsu woi.